wtorek, 16 czerwca 2015

Wykończeniówka 1 - 14-06-2015

Po dłuższej przerwie na plac weszła ekipa wykończeniowa. W zakresie robót jest całkowite ogarnięcie tematu ściań:

- spoinowanie połączeń G-K
- narożniki
- gładzie
- gruntowanie z malowaniem - parter
- kafle i zabudowy
- przygotowanie łazienki.

Rozmawiamy także z kilkoma firmami na temat zabudowy kuchennej. Zamówione zostały schody - zabiegowe, samonośne - materiał dąb. Oczekujemy także na wycenę robót hydraulicznych - wyposażenie kotłowni oraz montaż grzejników.

Zdjęcia szpachlowania G-K:












7 komentarzy:

  1. Obserwuje Twoja budowe i jestem pod wrazeniem.
    Tez planuje budowe z34 w technologii szkieletowej.
    Widze, ze firma ktora Ci budowala bardzo czysto wszystko robila i dokladnie.
    Czy moglbys mi podac namiary na firme oraz na firme ktora bedzie robic Ci schody, tez jestem ciekawa jaki koszt schodow.
    Pozdrawiam i bede sledzic dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czy ja mogę prosić o namiary firmę wykonawczą oraz możliwość porozmawiania nt budowy? agata729@wp.pl

      Usuń
  2. Super Domek :) Dlaczego nie ma dalszego ciągu ?? Mieszkacie już Państwo ? Jestem ciekaw jak wykończyliście resztę waszego Ślicznego Domku ? Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać już pierwsze efekty prac.

    OdpowiedzUsuń